lundi midi


Idag öppnade jag luckorna för mitt fönster för första gången och såg att jag hade världens utsikt. Den första bilden visar utsikten från mitt fönster. Dock är det riktigt dåligt väder idag och ska vara det resten av veckan. I vanliga fall har dem 25-30 grader och sol vid den här tiden men nu är det molnigt, lite småregnigt ochdet är runt 15 grader.

Jag och An (tjejen som jobbar i receptionen) och hennes far åkte in till Anduse. Vi åt ute och sen gick jag och An runt lite i staden. Den ser lite ut som gamla stan och det finns en jättefin park där också, vilket ni ser bilder på ovanför.
Nu ska jag nog ta en tupplur eller kolla film eller nåt. jag är iallafall jättetrött! Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: Angelica

Gud vad mysigt du verkar ha det. Hoppas det är bra med dig

2010-05-03 @ 20:25:08

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0