something special..



Om ni inte har sett mig i ansiktsmask så var så goda! Jag har tränat. Tränade en timme. Styrketräning. Inte för att jag kommer bli värsta hulken. Jag har varken kroppen eller viljan för att kunna bli det. Jag tränar tjejmuskler ni vet, typ rumpa, lår, mage och rygg. Springer massor på löpbandet. Fan vad jag älskar att springa. Bara spinga och springa...

Jag ska hoppa in i duschen, klä på mig och röra mig till Darja. Vi ska föra hos henne sen ska vi ut på stan. Vi kanske ses ikväll..

Ciao


Små meddelanden
Skrivet av: denise - personlig modeblogg

Läcker bild hörru;) hehe är såna där ansiktsmasker bra? gör dom nån nytta? :P

2010-03-15 @ 15:25:48
Blogg: http://danajs.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0