i want to buy wings

Heej! Det känns lite ovant att skriva i bloggen efter min lilla paus. Jag behövde den verkligen. Okej tänkte berätta lite kortfattat vad som har hänt under tiden:
Största händelsen är nog att min farmor köpte mig en MacBook. I just love it. Det var en förtida studentpresent.
Jag har köpt mina glasögon nu
Jag har slutat på praktiken
Jag har köpt ett par nya skor, örhängen, en blus, bh, hörlurar, strumpbyxor, knästrumpor, linne, väska, tidning, fondation, hudkräm, ett superbra schampoo, torrschampoo och en extern hårddisk på en vecka.
Jag har insett att jag är shoppoholic
Jag har gjort en plåtning för Ida och Fridas projektarbete
Det var något mer men kommer inte ihåg nåt... Vi hörs! Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0