there's a new girl in town.


Jag och Liss på laroy. Bild: stureplan.se

Tjena tjena!
Vi skulle till Spybar igår men det var elproblem där så dem släppte inte in några då. Vi gick till Laroy istället (gillar inte laroy så mycket). Självklart får dem också elproblem så vi ber om pengarna tillbaka så går vi till grodan istället. Grodan är riktigt skönt ställe om man är med roliga vänner. Vi dansade hela kvällen. Jag kom hem till majed kvart över 6 imorse. Lyckad kväll trots allt som hände.

Jag och mamma har tagit en sväng förbi IKEA också. Lite jobbigt i högklackat och när man sovit 2 timmar men nu har jag iallafall en sänglåda!


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0