take it all or leave it alone.



Heej! En ny termin i skolan, sista terminen i skolan. Började som sagt med att jag kom försent men slutade med ett MVG på öluppgiften jag lämnade in innan lovet och så fick jag ett busskort från skolan så nu slipper jag ha ångest över att jag måste slösa pengar på busskort. Tyvärr var det första jag såg när jag kom hem en räkning. Huh! Den ska vara betald senast den 24e. Hur smart är det lixom att lägga så den ska vara betald dagen innan löning? Inte smart! Eller kanske för dem. Man får betala ränta om pengarna inte kommer in i tid..

Jag sitter och käkar äckliga nudlar. Man kan tro att jag flyttat hemifrån men icke. Mamma åt rester och jag orkar inte och har inte fantasi till att laga mat.


Små meddelanden
Skrivet av: Emanuel Nilhzon

Otur med räkningen :/



Anmäl dig gärna till veckans blogg hos mig btw ;)

2010-01-12 @ 16:15:50
Blogg: http://snyggeman.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0