one shoe, all alone.

först min mask jag hade på julafton i Thailand, mina målningar och mimmidocka, min snygga resväska från Thailand och den söta sparbössan Majed köpte till mig i Thailand

Hejjhej, jag är hemma nu hos min mami nu. Idag hade jag nada lektioner så det vart frukost i sängen och film med Majed. Jag åkte en sväng förbi stan för att köpa present till min väns son som fyllde 1 år idag!
Här hemma har jag städat mitt rum, rullat ut nya mattan och jag ska väl sova snart eller nåt. Imorgon är det praktik.
Ciao

Någon frågade helt oväntat om recptet:

Pasta med Räkor:
Koka pasta, helst tagiatelle.
Värm ca 2 dl mjölk med 200 g philadelphiaost på låg värme. (får ej koka,)
Fräs pressad vitlök, ansade delade färska champinjoner och skalade räkor i smör. (smaksätt ev med salt och peppar)
Lägg i riven ost i mjölken så den smälter. (smaksätt ev med salt och peppar)

Blanda såsen och pastan och lägg upp på en tallrik. Därefter på med räkorna och resten. Toppa med riven parmesan.

Servers med vitlöksbröd och man kan droppa lite citron över pastan.

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0