old friends.


Bilden är ifrån lördags. Jag och Ida-lii. Ända bilden jag hittat haha. Lagom fin på mig med Ida-lii vart assnygg.

Jag och Ida-lii har känt varann sen vi började förskolan. Vi har gått samma klass tills 9an. Nu ligger våra skolor brevid varann. Vi har varit på gotland tillsammans. Vi jobbar på samma jobb. Vi har varit tillsammans med våra pojkvänner lika länge och dem är lika gamla. Vi har sovit hos varann tusentals gånger. Vi har varit fjortisar tillsammans även om Ida inte gick lika långt som oss andra haha. Vi äter alltid massor. Jag tror det och shopping är våra favoritsysslor. Vi har bråkat tusentals gånger. Vi är som systrar. Friends forever? Hope so.

Här hittar ni hennes blogg


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0