when you don't know what to do.

Hej hej! Det vart lite dåligt med bloggandet men jag har haft så fullt upp. Igår var det som sagt skola sen jobbade jag 16-21 och imellan så fönstershoppade jag lite. Jag letar efter något snyggt tills på fredag. Min vän fyller ju 21. Jag hittar fan inget alls och det var något larm som gick i hela Gallerian så vissa affärer stängde. Däribland Topshop som var den affären där jag hade störst hopp om att hitta något fint. Jag har tänkt mig en skir volangklänning  i någon neutral och ljus färg.

Idag ska jag kolla runt i Solnacentrum sen har jag praktik ikväll.

Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: Denise - personlig blogg om mode & vardagen

haha sant! Kolla på topshop dom har massa nytt :)

2010-02-24 @ 13:26:56
Blogg: http://danajs.blogg.se/
Skrivet av: Maria - livet i Milano ☆

vad fin din header är =)

2010-02-24 @ 13:31:16
Blogg: http://fashionstars.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0