see thrue.

Heeej! 5 minuter sent. Nej. snarare 50. Kaos bland tågen som vanligt. Min buss kom inte så fick gå tll stationen. Jag möttes av min buss på vägen. Men den var helt folktom och låg i diket. Förklarar ju varför den inte kom hehe.
Jag har haft en riktigt jobbig dag. Trött som fan. Hann inte äta frukost. Jobbade över, frivilligt då för att få igen d jag kom sent. Ingen buss, tågen sena, tunnelbanorna sena, de 2 tjejerna brevid mig satt och råhånglade och frågade vad dem smakade. Jag hatar när folk hånglar i närheten. Okej om dem är fulla och okej om man kanske bara pussas. Men annars: nej tack!

Bläää! Ska plugga nu. Ta igen lite ni vet. Nästa vecka tar jag bort mina ynkliga 2 stygn i handen och de är sista veckan innan lovet.

Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: Veronic Pain

skitsnyggt!

Tack så mycket :D Ja, vi får hoppas det ^^ :D

2010-02-21 @ 19:20:47
Blogg: http://veronicapain.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0