play the song backwards.


Tjena! Fullt upp på praktiken så nu är jag trött. Innan praktiken letade jag runt i solnacentrum efter träningsbyxor. De ända jag hittat hittills är ett par från Nike som dem säljer i Team Sportia. Dem har varit snyggast och skönast hittills. De kostar 349 riksdaler. Är det värt det? Jag tror jag köper dem imorn om jag fått in mina pengar på kontot. Det roliga är att jag köpte dem sen lämnade jag tillbaka dem för att ha pengar om jag skulle hitta ett annat par men nu har jag insett att dem är bäst.. Jag ska försöka hitta en bra sport-bh också.

Nu ska jag sova. Imorgon blir det Core(=rygg och mage) Pulse klass på sats. Ciao!


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0