how you stuck thrue the hard times.

Heej! Igår började jag dagen med ett Core Pulse pass på sats. Fyfan vad kul det var. Timmen bara flög och sen var det slut. Jag åkte hem till majed och duschade och åt sen åkte jag till praktiken. Det var lugnaste fredagen på länge. Nästan inga bokningar alls på restaurangen så jag stod mycket i baren. Jag älskar att stå i baren och man blir bättre och bättre för varje gång. 

Efter praktiken tog vi några glas vin och så men jag mötte upp Majed senare istället för att hänga med resten. Jag gick till en klubb som heter fasching. Rappare som Petter och Labyrint uppträdde där.

Idag är jag sjuk. Har blivit magsjuk/kräksjuk eller nåt. Det är inte kul!

Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0