eat bitch, eat!

Heej! De var en liten stund sen de vart något inlägg i bloggen. I fredags morse om jag ska vara exakt. Förutom de jag precis publicerade här innan men de var bara lite av min vårlängtan. Tänk om solen och våren kunde komma med butikernas vårkläder... På praktiken fick vi en baristakurs (kaffe-kurs). Jag har jobbat på café så kan redan lite grunder men de skulle vara kul att bli riktigt bra på de. Efter praktiken var jag och Ida-liiSatsCore Pulse. Benen vek sig i slutet av klassen. Så hårt går det hehe.

Idag har jag gymmat med Vendela. Men jag tränar inte bara ska ni veta. Jag äter också! Haha. Jag har läst 100tals bloggar med tjejer som gör allt för att banta och bli smala genom att träna massor och äta så lite som möjligt. De funkar.. ..om ni vill dö. Men annars är de= äta, träna, äta som gäller lixom. Man måste äta massor innan träningen för att orka träna och äta massor efter träningen för att få tillbaka energi som gick åt. 

Ciaoo!

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0