don't mess with me.

Hahaha roligaste dagen hittills. Kan man möta så mycket hinder på en och samma dag?! Igentligen har jag inte så stor lust att skriva men jag kör på som jag fått göra hela dagen.

Jag hade planerat att ta bussen som gick 8.26 imorse. Jag går så jag är vid hållplatsen 22 och står och väntar och väntar. Ingen buss kommer så jag får springa hela vägen till tåget för att inte missa.
Jag hade feber också kan jag säga!
På jobbet tog jag lite frukost och så böt om. Men vilket kaos det blev! 2 av dem som jobbar i köket var sjuka. Ingen som jobbar i lobbyn på söndagar så vi kassan får städa och ta kassa samtidigt och på mitt jobb är det så sjukt lite folk så de är nemas problemas i vanliga fall. Men idag! Fyfan vad mycket folk. Tog aldrig slut! Det bara vällde in. Självklart tar då Coka Colan slut mitt i allt också..

Jag hade en boxningsklass inbokad kl 16 och jag slutade 15 så fick stressa till Sats. Jag ringde Majed och frågade om han kunde komma ner med ett hänglås, för jag hade glömt mitt, men han var upptagen.

Boxningen var suverän. Riktigt kul men jag ska nog ta med mig någon att träna med på dem klasserna. Ända negativa var att mittsarna (kuddarna som man kan ha på händerna som den med handskar ska slå emot) var av så hårt läder så jag sitter här med skavsår och blåsor på knogarna.

I bålsta då påväg hem så är skärmarna för bussen ur funktion, jag väntar tills klockan blir hel men ingen buss kommer så jag tänker att de kommer väl en halv då så jag väntar. Sen kommer en buss. Jag kliver på och frågar om den går åt mitt hål. Nej de gjorde den INTE. Han kollade när någon buss skulle gå åt mitt håll. Jag skulle få vänta 1 timme! Jag får hem. Fick använda hårfönen på mina tår för dem isbitar när jag kom hem..

Nu: Blåsningen, egengjord laxsallad och slapp i soffan. Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0