slow down and think about what you want.

Godmorgon. Jag sitter i skolan. Frivilligt. Jag är egentligen ledig torsdag och fredag men jag känner att jag vill ha allt avklarat så snabbt som möjligt. Jag ska i och för sig bara prata med en lära sen ska jag och Vendela in till stan.
Jag ska förbi Solna centrum också och köpa ansiktstvätt och på vägen hem måste jag köpa mat. Jag ska ha grillkväll hos mig ikväll med närmsta tjejvännerna. Det blir lite knytkalas men ändå inte. Man får själv ta med det man vill grilla medans jag kommer bjuda på sallad, bröd, grillsås och efterrätt.

Ciao


Små meddelanden
Skrivet av: linda - pictures, drawings, me

vilken fin blogg du har!

2010-04-24 @ 19:36:01
Blogg: http://lindaaaa.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0