perhaps too clever.

Godmorgon om man får säga det klockan 9 en lördagskväll. Grillfesten igår vart helt underbar. Närmsta vännerna samlade, god mat, tjejsnack, vin och mys. Perfekt. Precis som jag gillar det. Jag tog sista tåget till pojkvännen sen så vi hann med en filmkväll också. Chips och Cola.

Jag vaknade 11 imorse. Har tagit mig hem och sovit lite mera, pluggat, snackat med Vendela, ätit grillat igen och fruktsallad med grädde.

Jag har duschat och skrubbat, gjort hårinpackning och kört lite BUS. Tänkte att jag ska bli lite brun till den stundande studentskivan på onsdag.

Snart är det Frankrike också. Om en vecka kommer jag vara framme. Det känns sjukt och jag har verkligen blandade känslor inför det. Många nära och kära som jag kommer sakna. Ingen älskling att kramas med på 1 månad!

Nu blir det film. Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: linda - pictures, drawings, me

sv: tack vad snäll du är! du är också duktig! :D kram

2010-04-24 @ 23:19:48
Blogg: http://lindaaaa.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0