maybe a cup of tea would help?

Heeej mina sjukt trogna läsare. Tänk att ni har hållt er kvar trots att jag inte har skrivit på över en vecka. Finns inga ursäkter för det utan bara anledningar. Stress stress stress. Nu till en sak jag hållt lite småhemlig eftersom det inte var riktigt bestämt.

Om mindre än 3 veckor kommer jag dra iväg till Montpellier i Frankrike. Där kommer jag hålla till i en månad och sen bär de hem av till studenten. Jag kommer resa ensam och sen ska jag praktisera på ett hotell där jag även kommer bo och äta i en månad. Min mage pirrar av nervositet. Som tur är måste man inte kunna flytande franska utan kan klara sig rätt bra där på engelskan!


Annars då? Imorn är det Ida-liis studentskiva. Jag har 3 veckor på mig att beta av 6 kapitel i matte, några prov i natur a+b, 2 prov i alkoholhantering och sen ska jag ha validering nu på torsdag och fredag. Fullt upp så att säga!
Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0