gotta do soul searching

Heej! Har precis ätit lunch här i skolan. Pasta karbonara. Mums! Dem serverade kanelbullar också men jag avstod för en gångs skull. Känner att jag åt tillräckligt igår (daimglass, en påse lösgodis och en fanta exotic). Jag har ett prov avklarat och nu sitter jag hos resursläraren. Det är ett prov till som jag vill ha avklarat idag sen tänkte jag plugga lite matte.

Om 4 dagar sitter jag på arlanda. I frankrike, dit jag ska är det 25 grader idag. Min mage bara pirrar av nervositet, rädsla och glädje i ett. Kommer jag verkligen klara en månad helt ensam i Frankrike?

Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: Angelica

Klart du kommer klara det! Det kommer gå så bra så. Jag har sagt det förut och jag säger det igen - Jag är jätte avis på dig.

2010-04-28 @ 00:50:52

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0