mama i'm coming home.

Hej läsare, vad har ni för er? Jag kollar på idol lite såhär i efterhand på tv4play. Idol är bara kul i början när dem audition. Nu när man ska börja rösta och grejer börjar mitt intresse för programmet försvinna.  

Det är svårt att uppdatera bloggen hela tiden när jag inte har tid eller plats för bloggning just nu. Men jag försöker! haha. Jag längtar tills jag får upp hela mitt rum med skrivbord och allt så jag kan, börja sätta igång med tavlor till i vinter, hitta min kamera och ha mitt egna lilla rum. Hitills har jag fått vita väggar, en säng, en tvbänk med tv, dvd och suround eller vad det heter. Nu ska jag dra hit Majed.. Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0