it's working

Hej hej! Det gick jättebra igår. Vi var 6 modeller, 2 gitarister från bandet pasadina och 2 ansvariga från Gant. Vi körde runt i 2 porschar från 60 och 63. Riktigt snygga bilar! 4 styckna fick cykla också.
Först åkte vi till Götbacken, klev av stog och chillade, blev fotade, gitaristerna spelade musik och de 2 ansvariga från Gant delade ut lite "flyers". När vi var klara där drog vi vidare till hötorget sen vidare till NK och sista hållplatsen var tillbaka till biblioteksgatan.
Ombytta och klara så drog 4 av oss och åt sen skildes vi åt. Jag åkte hem till Majed, som vanligt, och vi kollade på film och myste.
Min bror kom ner från Kalix igår också så idag ska jag åka hem till mitt nya hus, möblera mitt rum och umgås med mor och bror. Vi kanske hörs senare!

Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: Anonym

gud va kul! hur mycket fick du betalt, eller du sa ju att de va dittförsta betalda modell jobb!!! :d

2009-09-29 @ 14:08:37

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0