it's acheing.

Godmorgon godmorgon. Jag har vaknat typ 1 timme förtidigt idag och jag har inte bloggat på över en dag.

Jag gick på afrodansen i torsdags kväll. Det var på Sats. Snacka om att jag vart yr i huvudet. Vilket jäkla tempo man håller. Man ska hoppa fram och tillbaka helt barfota och med huvudet svängades. Jag var så jäkla seg så jag hängde typ inte med i ett enda steg. I framtiden blir det gymkort på sats iallafall. 250 kronor i medlemsavgiften sen 450 kronor i månaden. Det kanske låter dyrt men då kan man vara med på deras klasser, gymma och man kan gå till vilken sats som helst i hela Sverige!

Jag har träningsverk. Speciellt i benen och ryggen. Det trodde jag verkligen inte att jag skulle få...

Igår var jag hemma hos Aza, vi satt och snackade skit. Idag blir det jobb och imorn blir det jobb. På måndag ska jag på fitting för Gant. Det är när man testar vilka kläder olika modeller ska ha och om man måste sy om o.s.v. På måndags kvällen ska jag och Angelica på Body Pump på Sats. Det blir spännande.

Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0