I want it so bad.

Suck, jag får ångest. Jag och Majed kollar efter thailandbiljetter och försöker att hitta bra biljetter för ett bra pris. Vi vill åka i slutet av december och vara borta i ca 3 veckor. Nästan alla direktflyg är fullbokade och jag tänker inte åka med China Airlines. Klicka här så kanske ni fattar varför. Jag kan tillägga att jag är ganska flygrädd..
Frågan är nu om man ska boka biljetterna nu som kommer gå på minst 11000 / person eller vänta och se om det kommer något billigare. Kommer det bli billigare eller blir det bara dyrare? Det är frågan...

Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: Anonym

vänta. vi bokade en månad innan o hitta för 7500.

2009-09-07 @ 19:40:21

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0