a new one.

Hello, jag är allergisk.. Jag var ju på castingen för Björn Axén. Jag har ingen aning om hur det gick för det var väldigt många modeller där. Det var 2 castingar, en för plåtning och en för modevisning. Om jag får det kommer dem göra om mitt hår. Jag är lite nervös för det eftersom jag har sparat mitt hår så länge och äntligen fått långt och tjockt hår men jag litar på att dem gör ett bra jobb.
Efter castingen så mötte jag iallafall Liss eftersom hon bor typ 150 m därifrån. Hon har köpt världens sötaste kattunge. Tyvärr är jag skitallergisk mot katter så nu sitter jag och snorar..

Jag har börjat läsa en ny bok nu. Jag är helt inne och har läst nästan halva bara idag. Stella och Sebastian heter den. Den är lånad av Ida-lii.

Nu måste jag plugga för ett prov imorn. Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0