1 % short of halfway

På facebook finns en applikation som visar hur mycket tur man kommer ha. Jag har aldrig fått under 65% och idag fick jag 100%.

Jag kom lite sent till skolan imorse, som vanligt, men jag är duktigare iår! Sen fick jag sluta tidigare eftersom jag skulle till Gant idag. Det gick jättebra där. Jag och en annan modell, Linnéa, från samma agentur fick testa lite vad vi skulle ha för kläder och så inför fredag och lördag då dem har sitt 60års jubileum. Sammanlagt kommer vi vara 6 modeller. Om ni är inne i stan då så kanske ni kommer se oss.

Ikväll blir det bodypump. Det är riktig intensiv träning med skivstång och så. Jag älskar sån träning. Afrodansen var också kul men jag är inte så duktig på kordinationer så...

Imorn ska jag på en casting. Berättar mer sen.

Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: n

vilken sats tränar ni på? :) är det du och angelica? :) <3

2009-09-21 @ 19:18:39
Blogg: http://ninajosefin.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0