you never seem to know when to stop.

Hej mina stackars kära läsare. Jag har inte kunnat logga in på blogg.se på länge. Jag vet inte om det är deras sida det är fel på eller Majeds dator.. Min helg har inte varit så händelsefull så ni slipper långa inlägg iallafall!

Fredags: Kvällspraktik sen hem till pojkvännen. Lördag: Jobb - ansikstmålning. Söndag: Jobb - barnkalas på donken.
Dessutom har jag drabbats av banarbetet som sl håller på med. Igår skulle jag bara åka hem (4 stationer) hämta kläder och sen tillbaka till Majed. Jag åkte 20:15 och kom hem till Majed 00:45. Inte okej!

Jag bjuder på 2 helgrymma låtar. Jag älskar dem som fan just nu. David feat Kid Cudi & Robyn feat Röyksopp

Juste jag har fått jobbet som hårmodel för Natasha Stockholm. 21 november blir det av.

Nu måste jag sova. Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

i februari kommer den :):) redan bokat tid :)



tack sötnos :D <3

2009-10-18 @ 22:04:38
Blogg: http://bellyy.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0