the dark world

Tjaaa! Ni måste älska min blogg som uppdateras minst 10 ggr per dag! Haha. Jag har varit hemma (vi har inget internet där än), jag har blivit sjuk, host host! Igår tog jag mig ut eftersom jag hade ett möte bokat klockan 18 och en middag bokad klockan 21. "Mötet" som igentligen var en vanlig casting, vilket jag inte hade någon aning om gick bra. Fullt med tjejer som sökte som hårmodell till salongen Natasha Stockholm men det tog väl 15 minuter. efter det gick jag in på donken där jag jobbar för att chilla lite innan Majed, Belly och hennes pojkvän skulle möta upp mig.
Jag fick hoppa in någon timme i kassan för det var superlång kö sen mötte jag upp gänget. Parmiddag på Italiano. Mums! Sen blev klockan blev mycket och vi åkte hem.

Idag jobbade jag också. Trots att mitt huvud värker som fan och jag hostar och snorar.

Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0