someday maybe.

Godmorgon. Jag sitter och äter lite yoghurt och funderar på vad jag ska ha på mig. Såg precis att det är frost ute. Jag tror det blir skinnjackan och den nya pälsen men jag undrar om det blir för kallt..
Jag måste ändå duscha först så fundera på det.

Biljetterna till Thailand är beställda nu. Jag kommer åka den 10e till 31a december. Nice va? Jag längtar som fan. Jag gjorde nästan ingenting i sommar så ska bli skönt att få åka iväg. Dessutom ligger mina sparade pengar och frestar som fan. Tänk att bara ta mina 8000 och shoppa upp dem. Men jag tror man skulle fått ångest efteråt. Kanske iallafall..

Nu väntar duschen. Ciao!

Små meddelanden
Skrivet av: Sara

thailand :O det låter ju super trevligt! ska du till phuket eller någon av de underbara öarna? trevligt att åka dit under julen! blir det en resa med vänninorna eller pojkvännen :)

2009-10-07 @ 00:23:49

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0