moveing on up to the top.

Hellu! Det är tisdag och andra dagen på höstlovet. Jag njuter så mycket av att inte behöva tänka på att gå till skolan. Skolan stressar mig och ger mig dåligt samvete. Nej istället för att gå runt och må dåligt har jag tid för nödvändigare saker. Vara med min älskling, umgås med mina kära vänner, jobba och tjäna pengar, sköta lite modeljobb, måla och shoppa! Jag längtar tills jag har tagit studenten och inte behöver bry mig mer om närvaron i skolan och plugga till alla proven och komma till alla lektioner.

Idag åkte jag och en kompis till skärholmen centrum och shoppade, eller jag fönstershoppade medans hon köpte skor, nagelkitt och massa annat kul. Vi gick runt i 4 timmar. Vi åt italienskt och sen åt vi på ett glasscafé. Nu har jag matkoma. Helt slut i huvudet.

Vet ni varför man får "matkoma"? Man får det för att när man äter så måste kroppen prioritera att magen tar hand om all mat. För att magen ska orka ta hand om maten behövs mer blod så då åker en massa blod till magen istället för till huvudet och ben och armar och så. Därför blir mat trött, seg och bara vill sova.

Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0