I hate to wake up without you.

Tjena! Festen igår var skön som tusan. Lordsen vet hur man håller en fest. Jag försökte klä ut mig till Lady Gaga men det vart inte så likt. Hälften trodde jag var rockare/superhjälte och hälften såg att det var Lady Gaga. Det vart mycket dans, prat, sup och snacks. Jag drog dock hem vid halv 2 tiden för jag skulle hem hela vägen till Majed.

Idag har jag jobbat min sista dag som värdinna. Jag har tjatat om att få byta till kassa och nu har jag äntligen fått det. Anledningen till att jag ville byta är att värdinnor har man bara fredag-söndag och man måste ha 2 st. Passen är ca 4 timmar vilket betydde att jag bara kunde jobba 4 timmar i veckan. Värdinnor får heller inte jobba i kassan så det vart inge extrajobb heller och tyvärr så måste jag ha pengar...

Imorgon jobbar jag i kassan.. Nu ska jag kolla på film Gossip Girl och sen typ sova. Jag kan knappt hålla mina ögon öppna!

Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0