I am back for you.


Jag kan bara bjuda på en bild från i fredags eftersom Sandra inte vill vara med.

Åh ni kan inte förstå hur trött jag är! Men om jag berättar om min helg kanske ni får en uppfattning.
Fredags så hade jag kvällspraktik och efter det så böt jag om snabbt och mötte upp Sandra. Vi mötte upp hennes pojkvän och hans vänner sen festade vi hela natten. En donken-runda efter det, lite bråk och sen hem till hennes pojkvän. Vi somnade runt 6 tiden.
Lördag då: Jag vaknade vid 10 och slängde på mig kläderna, fräschade till mig och begav mig av in mot stan igen. Sen jobbade jag. 4 timmar på mcDonalds och sen jobbade jag från klockan 5 till halv 12 på min praktik.

Jag kom hem till Majed klockan 1 inatt och vaknade klockan 10 imorse.


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0