thinking about you.

Klänningar, klänningar, klänningar. Blir galen. Jag drog med mig Majed till stan för att hitta klänning till min födelsedag och inte hittar man ett piss. Hittade en rätt okej på topshop men det var plajetter över hela som gav mig nasty rivmärken runt halsen. Inte speciellt bekvämt eller fint... Jag tror inte det är riktigt min dag idag. Jag hittar inte min kameraladdare och jag slog nyss i mitt knä i en hård kant. *?!#*£ vad ont det gjorde. Fick ilningar genom hela kroppen och en hel laddning med svorommar flög ut ur munnen.

Men men jag har iallafall beställt nytt bankomatkort och om 2 dagar får jag klippa och färga mitt hår!

Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0