some really funny shit.

Jag har bara sett 2 filmer och båda var skitbra men det känns som dem rullar på i slowmotion. Det är inte lika kul att kolla på film utan Majed eller tjejkompisarna.. Jag vill bara att dem här 2 sista veckorna ska gå snabbt så jag kan få följa med ut och festa. Hallå, jag börjar bli lite uttråkad, och deppig. Majeds pappa har nog rätt, när jag är ledig ligger jag bara och kollar på film. Men vad ska man göra om man har skola 3 dagar, praktik 2 dagar och sen försöker pressa in jobb där imellan?

Men om en vecka den 20 får jag ny frisyr, den 21 är det modevisning, den 28e ska jag ha födelsedagsmiddag och gå ut för första gången, den 29 fyller jag år och den 7 kommer jag och Majed sätta oss på ett plan och lämna Sverige ett bra tag. Jag längtar! Pirrar i hela kroppen när jag tänker på det.

Sista filmen nu, och jag ska försöka somna till den. Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0