sleepwalkning.



Hej alla ni som får ligga och sova just nu
. Jag kör en repris från igår. Varm choklad med grädde och till det rostade mackor. Jag har fortfarande inte vant mig vid mina blonda ögonbryn och jag blir lika chockad varje gång jag kollar i spegeln. Men nu har jag bestämt mig. Det är inte snyggt. Iallafall inte om jag är blek, har ljustblont hår och inga eyebrows. Ser bara albino ut. Nej det får jag ta och fixa efter modevisningen.

Men men, jag skulle behövt nagellacksborttagningsmedel. (Det var nog det längsta ordet jag skrivit i min blogg.) Tyvärr är den slut och jag har neonrosa naglar på fingrarna och tårna. Jag messade stylisten om dem har något men hon har inte svarat. Vågar man hoppas?!

Nu ska jag röra på mig. Ciao


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0