absolutely yes.


Bild från Malibu dit vi gick och tog en drink innan folk drog vidare.

Tjena tjena! Jag är hemma och har genomgått ytterligare en make-over. 2a gången den här helgen. Nu har jag mellanblont hår (aldrig haft såhär mörkt hår förut) och mörkbruna ögonbryn. Ögonbrynen är för mörka, jag ville ha mörkare än innan för jag tycker det är snyggt men färgen glömdes i för länge så det är nog lite för mörkt nu..

Hårfärgen är skitsnygg. Men jag ska nog utveckla den lite sen när jag har lust. Lite mörkar med ljusa slingor skulle vara najs. Jag ska lägga upp en bild snart. Ska bara sno Majeds mobil. Sony Ericsson Satio. 12 megapixlar. Lite bättre än min som är på typ 1,5 hahah

Ciao


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0