a memorie for life.



Heeej, mina sista gäster har gått och vi har röjt undan lite. Mina släktingar och några nära vänner var här och fikade. Jag fick massor av pengar inför min thailandresa. Jag hade inte väntat mig det så det var en riktigt glad överraskning. Det är kul att så många kunde komma. Det gjorde mig riktigt glad. 
Jag har precis testat min outfit för imorn. Det kommer bli supersnyggt och jag kommer inte kunna sova inatt. Jag känner mig lite som ett barn på julafton.

Jag måste sova tidigt idag och upp tidigt imorn för vi ska handla och dona för imorn så vi hörs! Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: Leia ♥

Vad kul för dig! Hoppas du får roligt!

Jag ska träffa pappa lite imorgon och på söndag blir det adventsfika!

2009-11-28 @ 00:27:13
Blogg: http://leiabloggar.blogg.se/
Skrivet av: issa

Hej

Jag har en jätteliten tävling i min blogg.

Allt du ska göra är att gissa vad som ligger i påsen på bilden, gissar du rätt vinner du en länkning till din blogg ;)



Kul och ett enkelt sätt att få lite extra besökare. Kul för mej för att se vad folk tror =) Gå jättegärna in och gissa, du får gissa fler gånger om du vill såklart

2009-11-28 @ 00:44:07
Blogg: http://stuumpan.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0