they don't know


Bilderna på mig från OKEJ plåtningen


Jag var hos läkaren. Dem sa bara att det var någon långvarig förkylning. Jag ska käka hostmedicin och slemlösande (usch det lät lite disgusting) och jag måste ta hand om mig själv. Det har jag verkligen lyckats med idag. Jag köpte en stor påse godis och åt tills jag mådde illa sen har jag plockat mina ögonbryn. Det gör jag inte varje dag.. Nu måste jag bara städa mitt rum sen ska jag möta Majed vid fotbollsplanen sen ska vi hem till honom.

Ciao!


Små meddelanden
Skrivet av: zandra

Gå in på min blogg och läs om en jätte bra hemsida som även finns länk till :)

2009-05-13 @ 20:00:29
Blogg: http://zanndra.blogg.se/
Skrivet av: Jenny

Verkligen fina bilder!

2009-05-13 @ 20:01:55
Blogg: http://jennyliii.blogg.se/
Skrivet av: Sanna

Fina bilder MEN samma ansiktsuttryck..

2009-05-14 @ 19:13:44

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0