sweets!


Ytterligare en bild från plåtningen!

Mmm. Jag har bara ätit massa gott idag. Först flingor med jordgubbar och mjölk, sen tårta, godis och bakelser, sen en hel låda med jordgubbar, sen bjöd Cissi på en McFlurry marängswizz, sen åt jag en Caesarsallad efter jobbet och nu när jag kom hem har jag ätit majskolvar, toast med aioli och rabarbermarängpaj som mamma bakat. Gott va?

Ikväll då, vad händer då? Ja du. De flesta ska antingen ut på klubb eller sitta hemma och kolla film. Jag som inte är 18 än har tyvärr bara 1 alternativ att välja på.. Det blir filmkväll med mamma och Angelica. Ska kolla in filmen Juno. Jag har inte hunnit se den än. Någon som sett den?

Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0