spin around.


Tjena tjena. Idag har jag jobbat. Jag älskar mitt jobb. Kanske inte bästa pengarna men att gå runt och dela ut kaffe till vuxna och glass till oerhört tacksamma barn det är inte dumt. Jag delar ut ca 100 kaffe och 40 glassar per gång jag jobbar. Sen går mitt jobb ut på att mingla lite med gästerna och se till så att de har allt de behöver.
Efter jobbet gick jag och 2 andra som jobbar där till Bik bok för jag skulle hämta ut min klänning. Jag har köpt en lila volangkläning till Majeds studentskiva. Den är sjukt fin men kostade lite för mycket. Bild kommer troligen senare!

Jag är lite snurring i huvudet av hostmedecin så det här kanske inte blev bästa inlägget! Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: Bea

Hoppas du haft en super helg :)

2009-05-10 @ 00:26:52
Blogg: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0