my head aches.


Bjuder på en bild på mig och angelica från igår.

God morgon. Igår vart det väldigt spontant. Jag tänkte dra till Majed för jag hade inget att göra. Men sen kunde jag inte kan komma för hans släktingar var där och det betyder att det blir rätt fullt. Så jag vänder hem sen hör Angelica tillslut av sig.
Vi drog till en bar här i närheten och lyssnade på musik, umgicks med lite vänner och drack en och annan öl. Jag känner mig rätt dum nu i efterhand eftersom senast jag åt igår var vid lunch. En caesarsallad på jobbet. Hur smart är det att dricka på tom mage? Inte särskilt... Nu ligger jag här med huvudvärk och öm i kroppen men jag tror att hälften är lite baksmälla och hälften att jag börjar bli sjuk.

Jag hade iallafall kul igår. Men nu känner jag att jag behöver sova lite till. Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0