hemma är bäst, du är bäst.

Nu är jag hemma. Eller jag kom hem för kanske 45 minuter sen men jag fick städmani så jag har städat mitt rum. Kvällen var så mysig. Jag hade iallafall skitkul. Vi satt och snackade en massa skit med småkillarna sen spelade vi ett spel och tiden gick fort som satan. 

Majed skulle komma hit sen. Han sover nästan alltid här på helger så han har nära till sina vänner dagen efter. Hoppas han kommer för jag vill mysa lite. Min pojkvän är så underbar. Jag skulle aldrig byta honom mot något. Jag har haft lite pms idag och som vanligt blir jag känslig och sur för inget så det ledde till tjafs. Vi bråkade men efter så var han så söt. Han är bäst helt enkelt. Det enda som är jobbigt ibland är att jag märker att han är 2 år äldre. Ibland känner jag mig som värsta barnet jämfört med honom. Jag kan vara riktigt barnslig ibland.. Det är jobbigt..

Men gud måste sova. ska upp om mindre än 6 timmar. Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0