raindrops are falling down

Just nu sitter jag hemma, på toaletten, och fixar mina ögonbryn och sitter vid datorn. Det regnar och jag älskar det ljudet mot takfönster. Sen är det sådär mörkt ute som det blir när det regnar så det är jättemysigt här. Men jag vill vara med Majed just nu.

En rolig grej: Om ni går in på google och googlar på elin harryson och kollar bilderna. Då första bilden som kommer upp är på en gubbe klädd i vitt som gör tai chi. Sen står det fotograf elin harryson under bilden. Det är faktiskt jag. Jag tog den bilden när jag sommarjobbade som fotograf för upplands nyheter för 3 år sen. Den finns även med i senaste numret av uppsalatidningen (20 april - 7 maj 2009) i en reklam för Tai Chi. Om ni nu inte orkar googla så kan ni bara klicka här.

Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: Terese

Vilken fin blogg du har :)

Allt bra?

2009-05-25 @ 15:15:13
Blogg: http://fantasidif.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0