[you shimmy shook my bone]



Hittade en till bild från igår. Jag är faktiskt också med men jag står bakom Karoline. Jag bar endast Bh så hon var snäll och täckte mig. Haha. Jag har kollat klart på Role Models. Den var rätt rolig, inte värsta men en fördrivar film. Majed är på g hit men jag funtar på att börja dra mig hemmåt. Jag får se när det blir...

Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: Malin på Livingroom

nice blogg :) kul att hitta hit! :-D

2009-03-03 @ 22:47:04
Blogg: http://livingroom.blogg.se/
Skrivet av: ManGun

vaaad betyder shimmy shook my bone? har letat överallt. det måste ju vara ett uttryck? tacksam för svar/

Manne

2009-03-15 @ 23:14:58

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0