[she took my heart, i think she took my soul]


Hittade en bild på mig från i höstas. Kolla mitt hååår! Så långt. Jag saknar...


Tjena tjena. Jag hann inte med något morgoninlägg för jag snoozade lite för länge imorse. Jag jobbade 4 timmar, väntade på ida 1 timme sen mötte vi upp Majed i centralen sen drog vi oss hemmåt. Till Karlberg iallafall. Där tog det stop. Det hade skett en olycka mellan Sumpan och Karlberg så vårat tåg togs ur trafik. Vi var tvugna att åka tunnelbanan en kvart sen buss 40 minuter och sen tåg hemmåt. Så istället för att vara hemma klockan halv 7 så var vi hemma klockan 8. Jag slutade klockan 4 och kom hem klockan 8! Helt sjukt. Det blir iallafall hemmakväll hos Ida med godis, läsk och melodifestvalen.

Hoppas ni får en festlig lördag! Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0