Go to Santa Go]


Tjaa. Jag har ont i mina fötter och är allmänt trött. Igår vart det partey och jag sprang runt i mina nya pjuks som är en sisådär 12 cm höga. Jag vet inte exakt men jag tror något i den höjden. Nikolina, Linda och Mikaela firade sin 18 års dag. Grattis till er tjejor! Imorgon är jag ledig för jag lyckades byta från måndagar till torsdagseftermiddagar på praktiken. Jag är så lättad för senaste dagarna har jag känt av stressen av allt. Jag har verkligen inte haft tid att bara kunna sitta ner och ta det lungt eller göra något på egen hand. Så nu ska jag njuuuta!

Idag såg jag äntligen Twilight. Den omtalade filmen! Fyfan vad bra den är. Jag vill också ha en vampyr. Kan inte Majed bli en vampyr? Gud vad sexigt! Grr. Men skitsamma. Ska dra nu. Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: emma

haha då vet jag vad jag har och se fram emot.. du jag har alla böker. så om du vill läas får du låna. jusste de din mamma skulle låna före dig<3

2009-04-10 @ 22:18:58
Blogg: http://emmapsliv.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0