[------------]



Jag är hemma igen. Jag kan erkänna att jag inte är så taggad på blogg just nu. Har inte varit det på länge. Vettefan vad som har hänt med mig. Jag har typ slutat med allt jag har tyckt om att göra förut. Hoppas det bara är något tillfälligt! Haha. Men det var iallfall mysigt på "the grand opening" av ungdommens hus café.

Förra inlägget så har jag en bild på OKEJ-tidningen. Kan avslöja nu att imorgon ska jag bli fotad för just den tidningen. Jag börjar bli lite nervös nu hihi.

Men men! Jag ska kolla på Slumdog millionair nu. Hare bra. Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: Anonym

Gud va kul att du ska bli fotad av OKEJ tidnignen.

Hur blev du modell? vilken agentur? berätta!!!



grym blogg förresten (:

2009-03-02 @ 19:34:48

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0