[baby were do i sleep?]

Anonym om [give you a chance.]:
Gud va kul att du ska bli fotad av OKEJ tidnignen.
Hur blev du modell? vilken agentur? berätta!!!

grym blogg förresten (:


Svar: Tack anonym. Jag jobbar inte professionellt som model utan gör bara lite smågrejer här och var. Men det är skit kul. Jag har ingen agentur heller men jag har en massa visitkort från olika agenturer. Dem har dock inte hört av sig. Men efter den här plåtningen så kommer jag iallfall ha lite bilder till en portfolie som jag kan visa upp.
Jag har bara sökt till olika personer som har sökt modeller till sina styleingprojekt, respektive, modevisningar.

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0