take a shower.

Det vart inte mycket jag hann se av filmen. Jag tror jag såg 20 minuter sen ville Majed mysa. Nu är jag iallafall hemma igen. Dem är här och ska fota huset och jag som hade tänkt duscha och göra mig lite fräsch efter den hetsiga helgen. Men nej, jag får vänta tills dem har fotat alla rummen. Efter jag har duschat ska jag och mamma åka och äta pizza sen ska jag nog ta det lungt. Blir kanske film med Ida.

Imorn måste jag förbi banken. Jag glömde berätta det men jag vart av med mitt busskort, bankomatkort och mitt gymkort. Som tur är så hade både busskortet och gymkortet gått ut. Bankomatkortet kan man bara använda till att ta ut pengar från en bankomat så man måste ha min kod. Sen har jag bara småpengar på det! Men jag har spärrat det och imorn ska jag hämta ut ett nytt kort. På kvällen blir det bio med Majed. My bloody valentine i 3D. Jag fick presentkort av mormor för 2 personer. Den ska vara riktigt ryslig så kommer nog bli kul.

Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0