Indianpärlor är fina


Igårkväll: Avklippta chinos från Åhléns, bälte från min gammelfarmor, indianpärlor som jag fick när jag var liten, ribbat linne från TopShop och mammas gamla väska. Till det hade jag mina kilklackar från H&M.

Igår pluggade jag hela dagen nästan. Sen ringde Angelica och Belly och drog med mig till stranden. Belly har MVG i franska så hon förhörde mig och så. Vi solade och dem badade. Jag badar bara utomlands eller på mitt landställe. Jag är en riktig badkruka. Sen fotade jag en massa med Angelicas kamera. Det är svårt att inte bli avis på hennes systemkamera. Det blir så mycket finare bilder än när man fotar med en vanlig sketen digitalkamera. Idag har jag också pluggat. Måste skicka in ett arbete i svenska tills imorn så det är mycket att göra just nu. Däremot så ringde dem från jobbet nu. Dem har skärt ner på värdinnetiderna nu så jag jobbar bara fredagar klockan 12-15 f.o.m. fredag nästa vecka.

Nu ska jag plugga vidare. Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0