I need to slow down




Tjenare, jag har stekt på farmors tomt som är helt gigantisk. Jag har vattnat lite på min gammelmorfars grav också sen har jag hjälpt farmor att rensa döda blommor i hennes gigantiska trädgård. Och ja jusste! Jag glömde berätta. Igår kväll när jag kom hem efter jag hade fikat med Belly och tryckt i mig 3 äppelpajer, en McFlurry, en chokladmuffins, en mellanpommes och en cheeseburgare så fick jag igång min gamla mobil som jag tappade i toan (jag tvättade den förståss). Så nu har jag en relativt modern mobil med kamera. Det kommer läggas upp fler bilder på bloggen från och med nu.
Nu ska jag måla min gammelmormors naglar. Dem blir så glada när man skämmer bort dem lite!

Ciao

[edit. jag ringde teliasupporten och jag och snubben lyckades tillslut klura ut hur jag skulle få tillgång till farmors trådlösa.]

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0