i like it black


Köpte ett par nya skor till värdinnejobbet och jag plockade åt mig en tidning medans jag väntade på tåget hem.



Som ni kanske vet jobbar jag på McDonalds, som värdinna. Idag jobbade jag 3 timmar som värdinna sedan 5 timmar i kassa. Jag slutade klockan 20 och åkte hem helt död. Tog med mig en massa McDonalds glas hem. Svarta! Absolut dem snyggaste. Jag ska ta några lila och några rosa. Det är dem som är kvar.
Jag träffade på min älskling Majed på tåget. Nu sitter jag här hemma i en donken t-shirt jag snodde när jag jobbade för dem på grönan. Jag frös så mycket att jag hade på mig flera lager och ju fler lager desto bättre. Känner mig lite omringad av donken..
Idag är det fredag och jag ska bara sitta här hemma och lata mig. Jag är så sjukt trött! Imorn blir det mer jobb. Men bara i 4 timmar.

Ciao


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0