citat

Tôi và bụng ngồi trong nhà tôi trên sofa ngay bây giờ. Chúng ta có bánh nướng, chơi tp và collation của bướm hiệu lực. Ciao
= Min mage och sitta i mitt hem i soffan nu. Vi har bakat kakor, tp spela och sammanställning av butterfly effekt. Ciao

وأنا جالس في بطن بيتي على أريكة الآن. لدينا المخبوزات الكعكة ، ولعب أ ن جمع الفراشات. تشاو
=Jag sitter i magen av mitt hus i soffan nu. Vi har bakat kakan, och spelade en samling n fjärilar. Zhao

Vatsa ja minä istun sohvalla kotikaupungissani. Olemme leivotaan kakku, soitti tp ja kokoamisen Butterfly Effect. Ciao
= Mage, och jag sitter i min hemstad i soffan. Vi har bakat i kakan, spelade TP och montering Butterfly Effect. Ciao

Ventre et je suis assis sur le canapé chez moi. Nous avons cuit la tarte, joué tp et la collation de Butterfly Effect. Ciao
=Magen och jag sitter i soffan hemma. Vi kokade kakan, spelade TP och sammanställning av Butterfly Effect. Ciao

Perut dan saya duduk di sofa di rumah saya. Kami telah dipanggang pie, tp diputar dan pemeriksaan dari Butterfly Effect. Ciao
=Magen och jag sitter i soffan i mitt hem. Vi har bakat paj, hur man spelar och översyn av Butterfly Effect. Ciao

Κοιλιά και να καθίσω στον καναπέ στο σπίτι μου. Έχουμε ψημένα πίτα, έπαιξε tp και αντιπαραβολή των Butterfly Effect. Ciao
=Magen och jag sitter i soffan i mitt hus. Vi rostade Pita, spelade TP och jämförelse av Butterfly Effect. Ciao

腹と私は私の家でソファに座っている。私たちが焼いたパイ、バタフライ効果のTPおよび照合順序を演奏した。 Ciaoの
=Och min mage sitter i soffan i mitt hus. Vi bakade den piroger, som spelade TP i butterfly effekt och sammanställning. Ciao s

Грудинка и я сижу на диване в своем доме. Мы печеный пирог, играл TP и обобщение Эффект бабочки. Ciao
=Bröst och jag sitter i en soffa i hans hus. Vi har bakat kakan, spelade TP och syntes av en fjäril effekt. Ciao

Belly i mogę usiąść na kanapie w domu. Mamy pieczone ciasto, grany tp oraz zestawienia Butterfly Effect. Ciao
=Magen och jag sitter i soffan hemma. Vi har bakat kakan, spelade TP och uttalande Butterfly Effect. Ciao

Bauch, und ich sitzen auf dem Sofa in meinem Hause. Wir haben Kuchen gebacken, gespielt tp und Zusammenstellung von Butterfly Effect. Ciao
=Magen och jag sitter i soffan i mitt hem. Vi har bakat kakor, spelade TP och sammanställning av Butterfly Effect. Ciao

Igentligen skrev jag såhär:
Jag och Belly sitter i soffan hemma hos mig. Vi har bakat paj, spelat t p och kollat på Butterfly Effect. Ciao

Nu ser ni hur bra lexikon24 är
! Vi har iallafall haft det riktigt kul. Kom ihåg: ett gott skratt förlänger livet

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0